do osoby odpowiedzialnej za ftp

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 28 Lis 2003, 23:30:07 CET

On Fri, Nov 28, 2003 at 03:52:53PM +0100, Marcin Doliński wrote:

> A ja nie wiem czy sie znam ;) Ja tu tylko gadam.. boli mnie to, ze
> robota stoi a jest jej niezmiernie duzo. Trzeba wykreowac jakas marke
> PLD...
robota stoi? builderek sparca od kilku dni nawet nie ma przerwy na kawe
i pracuje z srednim loadavg 5-6. Wiec samo puszczanie zlecen bedzie
powodowalo tylko wieksze rozbieznosci na tej arch.. co jest chyba
nienajlepsze... A dopoki ktos nie zalatwi szybszej maszynki na to tak
musi zostac :(
a tak przy okazji - nie mozna by pakietow budowac z jakims nicem tak jak
jest na ra?

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.