macromedia-flash.spec

Pią, 28 Lis 2003, 23:37:53 CET

On Friday 28 November 2003 23:27, undefine w aramin.net wrote:

> ten tego.. a mozemy to rozprowadzac?

macromedia-flash - nie. Miałem na myśli compat-libstdc++ .
Zawsze jeden pakiet mniej do przebudowania, a i pewnie %prep %install z
macromedia-flash.spec + wget możnaby przenieść do %post i wtedy chyba już
możnaby było rozprowadzać ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright