CDG i nie chodzi o kernel :)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 29 Lis 2003, 19:36:18 CET

Dnia sob 29. listopada 2003 15:55, Marcin Krzyzanowski napisał:
> Nie naleze do CDG
IHMO karygodne przeoczenie, którego dłużej nie można tolerować.

>a mimo wszystko chcilabym miec prawo wyrazenia swojego
> glosu w glosowaniach ktore moga niedlugio sie pojawic, m. in. nad

<kampania>

Głos Krzaka głosem rozsądku. Głosuj na Krzaka.

</kampania>

> kernelem w Ac, dlatego sam zlozylem wniosek o glosowanie nad przyjeciem
> mnie do CDG.
Prawda, ze jesteś za 2.4.20 ;-)))

> cdg/proponowane-glosowania/czlonkostwo-cdg-krzak
Jestem za i gorąco namawiam członków CDG do poparcia wniosku o przyjęcie
Marcina do CDG. Wiele razy na ircu mogłem się przekonać o jego fachowości,
zwłaszcza w sprawach związanych z Gnome. Trudno też nie zauważyć jego wkładu
w Ac i Gnome. Przez swoją pracę i tak de facto decyduje o rozwoju PLD - czas
to usankcjonować formalnym członkostwem w CDG.

;-)
Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner