cdg: głosowanie w sprawie kernela w AC

Nie, 30 Lis 2003, 02:29:06 CET

robert j. wozny wrote:

> Arku, a czy linux 2.6 juz wspiera porzadnie usypianie ? ostatnim razem

To czy _juz_ wspiera nie jest tu istotne.

> wieszal mi komputer, nie mowiac o tym, ze desktop tez maksymalnie po paru
> h przestawal dzialac - ale to moze przejsciowe chwilowe.

Natomiast wracajac do dyskusji nad pytaniem:
- Jesli zawarty w nim jest podtekst, ze w przypadku odpowiedzi twierdzacej
  "domyslna" instalacja nie bedzie dzialac z kernelem 2.4, to jestem
  przeciwny takiemu podejsciu. Uszczesliwianie ludzi kernelem 2.6 na sile
  nie jest dobrym pomyslem, nawet przy niedostatkach 2.4.
- Jesli zas jest inaczej, to sugeruje doprecyzowanie pytania...

  phone (48)(58) 347 14 61