cdg: g³osowanie w sprawie kernela w AC

Pawel Nogas pnogas w amu.edu.pl
Nie, 30 Lis 2003, 13:13:35 CET

On nie 30. listopada 2003 12:27, Bartosz Taudul wrote:
> [...]

	U mnie:
2.4 apm dziala suspend i hibernacja
2.4 acpi nie wspiera suspendu ani hibernacji, dziala  tylko hibernacja w
trybie S4bios

2.6 apm dziala suspend , nie dziala hibernacja
2.6 acpi dziala hibernacja/platform, nie dziala hibernacja/firmware (s4bios),
suspend dziala polowicznie - tzn usypia komputer, ale powrot konczy sie
resetem (poprzedzony mruganiem kilku diod) :)

> U mnie te¿. Pomog³o wy³±czenie athcool (który na 2.4 dzia³a³).
>
> wolf

	W moim kompie przy wlaczonym ACPI bez modyfikacji DSTN  zarowno pod 2.4 i 2.6
nie wlaczal sie wentylator. Pomogl upgrade BIOS.

P.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl