OOo - prosba o niegrzebanie 8=)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 30 Lis 2003, 14:15:31 CET

Dnia nie 30. listopada 2003 02:17, robert j. wozny napisał:

> to cos co mozna nazwac komputerem w odroznieniu od pudelek do grania
> %{ix86}...

Buehehe ;)

> dobra, sprobuj puscic OOo z --without java...

W poniedziałek, jak chwilę w robocie znajdę (na kompie prezesa z tym
walczę - odważny jestem, co nie? ;) ).

> moze ogonkify ? by tu pomoglo? albo odpowiednie fonty ?

Pomogło zbudowanie i zaistalowanie wyniku z fonts-TTF-microsoft.spec, a
fuj :) Działa i drukowanie (tego wręcz się niespodziewałem) jak i export
do pdf (to był cel).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/