[Ac]: Xy i inne (moje prywatne bóle. )

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 30 Lis 2003, 18:41:07 CET

Dnia nie 30. listopada 2003 14:09, Jarosław Kamper napisał:
> Dnia sob 29. listopada 2003 20:15, Tomasz Wittner napisał:
> [...]
>
> A dlaczego nie 2.4.20-10 ? Chodzi i na Ra i na Ac. Całkiem stabilnie. Coś
> więcej niż "bo się uparłem"?
Tak - jestem uparty (i często głupio), ale:
1. Jak coś działa, to nie zmieniam, zwłaszcza jak mam potem problemy z nowszą
wersją - 2.4.20-9pl10 & NEO+
2. Wyjątkowo nie lubię przebudowywać kerneli - trwa to długo i desktop (KDE)
jest średnio wtedy użyteczny.
3. Nie rozumiem, dlaczego nie mogę zbudować czegoś ani z taga z cvs ani z
src.rpm - nie nakładają się pacze - chciałbym dojść powodu tego.

Co do Twojej uwagi na temat 2.4.20-10 i mojego pkt.2. Przemogłem się i
zbudowałem dzisiaj z taga kernel-2_4_20-10 z --without smp, co pewnie
skróciło czas kompilacji (+/- o połowę ? ), pod Ac. Ustąpiły problemy z neo+
i póki co jestem b. zadowolony :-).

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner