opensshd.conf

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 1 Paź 2003, 00:37:43 CEST

On Wed, Sep 24, 2003 at 11:42:37PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jasne, zawsze będzie aktualne ale by design, a nie by bug :-)
>
> qboosh dodawał workaroundy (a dokładniej obsługe limitów przed startowaniem
> demona) w naszych rc-scriptsach ale nie dodał tego na trunk :-(

Miałem dodać na HEAD, ale moduł uciekł (nawet na urlop spokojnie nie
można wyjechać ;P). Patche są:
SOURCES/rc-scripts-ulimits.patch
oraz drugi (dla nowego psacct):
SOURCES/rc-scripts-acct.patch (z ostatnia poprawką)

Dostosuj do nowej wersji - chyba się dużo nie pozmieniało (jakieś
poprawki literówek?) i powinno być OK.
Aktualnie nawet nie mam klienta svn ani nie wiem co się z takowym robi,
a czasu za mało na zorientowanie się.