SPECS: kydpdict.spec (RA-branch)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 1 Paź 2003, 08:47:06 CEST

On Wed, 1 Oct 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Trochę ma (ostatnia wersja "stable"). Ale jeden to trochę mało - wersje
> aktualnie leżące w updates/{security,general} powinny być jakimś tagiem
> oznaczone. I może najnowsza z wersji z {1.0,updates/*}. Ale raczej z
> "Ra" lub "RA" w nazwie, a nie "STABLE". No chyba że przyjmujemy schemat,
> że Ra jest "stable", a Ac będzie dłuższy czas "unstable" czy jakieś tam
> "testing".

Wogóle - tagowanie wymaga pewnej reformy.
Powinno być -Tv w 2 postaciach:
RA_version
AC_version

Bo jednak wersje te będą się różniły. I od razu będzie widać pod jakim
kątem zostało to przygotowane.

Wtedy wszystko będzie załatwione.
Stable? nikt nie będzie tagował rzeczy w updates - to powinien robić
skrypt przy przenoszeniu z ready ewentualnie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...