wine z HEAD

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 1 Paź 2003, 12:01:52 CEST

On Wed, Oct 01, 2003 at 12:02:04PM +0200, Rafal Cygnarowski wrote:

> u mnie tez raczej dziala,

A, tak mnie tknęło... który Linux?
U mnie 2.6.0-test4 - może to ma znaczenie.

> chociaz IE 5.0, 6.0 nie dziala jak nalezy :(
> tj. uruchamia sie i niby wszystko dziala ok, ale nie wyswietla strony -
> biala kartka...

Co do iexplore.spec i dcom98.spec - może dla takich rzeczy przyjąć
jakieś spójne nazewnictwo, żeby się nie pałętały między normalnymi
specami?
Skoro spece są przeznaczone do uruchamiania programów pod WINE, to może
wine-nazwa? (albo win32-nazwa?)