wine z HEAD

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Śro, 1 Paź 2003, 12:49:45 CEST

On Wed, 01 Oct 2003 12:35:59 +0200
Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl> wrote:

> nie, to u mnie _zadnych_ nie wyswietla. Nawet jak otworze z pliku. Za to
> siedza sobie sciagnie te strony w Cache-u, wiec ma po prostu problem z
> ich wyswietleniem.

Tak tylko ze poza czystym wine robilem wg instrukcji "jak postawic płatnika na wine" ze strona o janosiku.
Jak widac to jest jednostkowe i na kazdym linuxie moze działać inaczej. Samego IE instalowalem
z 10 razy bo za kazdym razem wyskakiwal inny błąd.

Jak narazie nie doszedlem gdzie może być błąd.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler