[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Piotr Szymanski djurban w averne.net
Śro, 1 Paź 2003, 17:44:46 CEST

Hi,
On Wednesday 01 of October 2003 17:35, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> 3. W Ac (przynajmniej poczatkowo) nie bedzie KDE
Adamg to na ircu proponowal. Ja sie nie bede sprzeciwial, tym bardziej ze
wydaje mi sie to racjonalne skoro nie mozna przygotowac dzialajacych paczek.
Wydaje mi sie jednak ze w tym wypadku moznaby do jakeigos odrebnego drzewka
np. supported dac kde z devel zeby przynajmniej "cos" bylo.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org