[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 1 Paź 2003, 20:33:03 CEST

On Wed, Oct 01, 2003 at 08:21:51PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> mmazur odpowiada glowa, a w niektorych czesciach Warszawy takze dupa, za ac,
Oooo to mamy w warszawie jakieś zagłebie pedalskie?

> wiec wypada go spytac. A ze ma do tego wladze na builderami, to od niego
No proszę, a ja myślałem że w tym burdelu co go w maju zrobiliście
chodziło o to żeby pozbyć się jednego kretyna co trzymając łapę na
zasobach sprzętowych rozstawia wszystkich po kątach a nie zamianą go na
drugiego...

> zalezy co na nie pojdzie. Np. jakbym mu puscil bez uzgodnienia qt na ac i
> zablokowal tym samym na 2 dni buildery (tyle qt buduje sie na sparcu) to
> przeciez by z Opola do Wrocka na piechote przyszedl mnie zabic.
Jassne.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--