[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 1 Paź 2003, 21:59:06 CEST

On Wed, Oct 01, 2003 at 08:33:03PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Oooo to mamy w warszawie jakieś zagłebie pedalskie?

No comment.

> No proszę, a ja myślałem że w tym burdelu co go w maju zrobiliście
> chodziło o to żeby pozbyć się jednego kretyna co trzymając łapę na
> zasobach sprzętowych rozstawia wszystkich po kątach a nie zamianą go na
> drugiego...

Ok, ustalamy zmianę - od dziś to my rozkazujemy mmazurowi co ma robić, a
funkcja erema ogranicza się li tylko do zbierania batów, jak coś wyjdzie
nie tak - splendor chwały będzie spływał na zespół.

O to Ci chodzi? Bo jakoś nie rozumiem Twojego nastawienia.

Mmazur został eremem, więc do jasnej anielki coś do powiedzenia ma -
jeśli uprze się na kde 3.1.4, to imho jedynie decyzja cdg może go zmusić
do puszczenia kde 3.1.99/3.2.

Oto nam chodziło, prawda? Że w przypadku, gdy zajdzie potrzeba, istnieje
możliwość odebrania zabawek.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.