SPECS: php.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 1 Paź 2003, 22:18:31 CEST

On Wed, 1 Oct 2003, Adam [iso-8859-2] Gołębiowski wrote:
> Bo uruchamia klasy PEAR (dokładnie to PEAR/CLI.php), które wymaga modułu
> pcre. Jako, że i tak nie rozpowszechniamy klas przychodzących z PHP
> (używamy do tego php-pear-*), wyłączę to - właśnie robie test builda,
> jak przejdzie, commitnę zmianę. Sprzeciwy?

Nie.
Kiedyś AFAIR dokładnie to samo robiłem. Albo qboosh, już nie pamiętam.
IMHO to poprawne podejście. Ważne jest tylko, żeby w php była zaszyta
ścieżka /usr/share/pear. Tyle wystarczy.

Znacznie lepsze byłoby zrobić w configure support do
--with-external-pear, który by elegancko robił to co my chcemy. Takie coś
myślę, że ludzie od php by łyknęli...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...