[OT] Re: [Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 1 Paź 2003, 22:26:26 CEST

On Wednesday 01 of October 2003 22:20, Mariusz Mazur wrote:

> Sparc jest wręcz niesamowicie wolny :)

Jest sens go trzymać ? Dla kilku(?) osób? Jeśli przez to blokuje się pracę
innym... ?

ale co ja tam się w ogóle wtrącam;>

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl