wine z HEAD

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 1 Paź 2003, 23:20:07 CEST

On Wed, Oct 01, 2003 at 12:01:52PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A, tak mnie tknęło... który Linux?
> U mnie 2.6.0-test4 - może to ma znaczenie.

E, nie - wine 20030813 działa. Tylko miewa jakieś problemy
z wejściem z klawiatury (czasami to co się wpisuje trafia na xterma,
z którego uruchamiałem program, zamiast do samego programu - nie wiem od
czego to zależy).

20030911 jednak czasami działało - robiło SEGV jeśli w ~/.wine/config mam
przypisaną literę do cdrom-u z Type="cdrom" (tylko), użytkownik ma prawo
odczytu do urządzenia /dev/cdrom _i_ wine jest uruchomione bez --debugmsg
trace+string (co najmniej - wystarcza każde inne debugmsg obejmujące to).
Aha, /dev/cdrom to /dev/scd0 (z użyciem ide-scsi).

I już znalazłem błąd - ioctl() był wywoływany bez parametru (który dla
SG_EMULATED_HOST ma być typu int*), a cdrom był urządzeniem SCSI, to int
był wpisywany pod adres akurat będący na stosie... a z debugmsg to
przypadek (związany z zawartością stosu).