[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 2 Paź 2003, 08:42:29 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> Hi,

B. dobre pytanie!!

> Jesli nikt nie zablokuje to moga. Pytanie tylko czy 1. mmazur sie zgodzi i 2.
> czy nikt nie skieruje tehgo pod glosowanie w cdg.

??? Faktem jest, że ostatnia wersja NESTowa jest lekko lewa (pisałem o
tym) ale generalnie to działa i nie wydaje mi się żeby był sens cofać
się do 3.1.4 - zobacz ile czasu straciłeś na próbie backportu jednej
nowości!

Niech mmazur potestuje ;-)

--
Andrzej Zawadzki