[Nest] Gimp nie działa

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 2 Paź 2003, 09:43:28 CEST

On Thu, Oct 02, 2003 at 01:29:25AM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Nie mam pojęcia - ale skoro u mnie i u innych osób (póki co wiem tylko o
> likonie) nie działa, to go wyrzuciłem - lepszy brak patcha, niż taki,
> który sprawia, że programy działają jak kierunkowskaz.

Patch jest brzydki, wywołuje różne _gnomowe_ (nie z samego gtk+)
programy, a także pkg-config (który może się powieść tylko w przypadku
zainstalowania jednego z -devel, ale to nie powinno mieć znaczenia, bo
jest fallback) - być może (nie)działanie zależy od (nie)powodzenia
wywołania któregoś z poleceń.