[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 2 Paź 2003, 09:46:17 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Thu, 2 Oct 2003, Andrzej Zawadzki wrote:
>
> [...]
>>

> Sorry, ale jesli MMazur zostal wybrany na "release Manager" dla AC
> To JEGO zdanie jest wiazace _wszystkich_

Czy ja się temu sprzeciwiam? Dołączam tylko swój głosik do dyskusji -
robienie starego KDE w AC (jeżeli potrzebuje dużych nakładów pracy
developerskiej) jak dla mnie jest BEZSENSU - i uważam, że już lepiej
będzie AC bez KDE... Testować będziemy w NEST - przynajmniej ja ;-) I
jak bedzie OK to wtedy do AC.

> Jesli uwazasz, ze nowe KDE jest OK, to to udowodnij ...

;-) Mi pasuje, zwłaszcza poprzednia wersja - jest w OLD

> A nie usiluj zakrzyczec.

Chyba mnie z kimś pomyliłeś...

--
Andrzej Zawadzki