[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 2 Paź 2003, 10:05:26 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Cofać się?
> Nest nie jest *ŻADNYM* wykładnikiem.

Widzisz coś złego w tym żeby PLD było o włos za kde.org?

OK. Czy już mrozicie AC?
Jeżeli tak to - rozumowanie jest proste - nie ma 3.2 - nie ma w AC (teraz)
Jeżeli nie to ta dyskusja jest bez sensu... bo:
- w lutym ma być 3.2 - djurban&spółka zrobią, się potestuje ;-) i
zobaczy (zresztą w *żadnym* wykładniku już się to dzieje i może z bólami
ale teraz piszę z mozilli uruchomionej właśnie na kde z *żadnego*
wykładnika ;-)

ps. czemu od razu na noże? bezsensu...

--
Andrzej Zawadzki