gtk+2.spec Revision 1.102 (adamg)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 2 Paź 2003, 16:05:45 CEST

On Thu, Oct 02, 2003 at 03:38:38PM +0200, Marcin Krzyzanowski wrote:

> to ze u ciebie sie wyklada nie znaczy ze u wszystkich... Ja codziennie
> uzywam aplikacji w gtk2 uzywających ten dialog i wszystko mi dziala,
> zwłaszcza gimp !!!!!!!!!!!!

Odbijając piłeczkę - to, że u Ciebie działa, nie oznacza, że u
wszystkich. Jeżeli patch coś psuje, i jego zachowanie jest
nieprzewidywalne, to lepiej, żeby go nie było.

> Ten widget dziala calkiem sprawanie, a przy tym jest o niebo lepszy od
> standardowego, przemawia za nim rownież to iż użył go Ximian.

Ten wiget powodował wieszanie się gimpa - prawdopodobnie też i innych
aplikacji (nie wiem, nie sprawdzałem).

> moim zdaniem, patch2 powinien zostac włączony spowrotem.

Jeśli będzie działał poprawnie, ok.

Tymczasem, jeśli ktoś go chce, niech odkomentuje go i przebuduje gtk+2
we własnym zakresie. Nie chcemy mieć później masy bug reportów pod
tytułem 'Aplikacja XXX używająca GTK+2 wiesza sięp odczas otwierania
plik/{otwórz,zapisz}'

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.