gtk+2.spec Revision 1.102 (adamg)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 2 Paź 2003, 17:15:53 CEST

On Thu, Oct 02, 2003 at 04:03:18PM +0200, Marcin Krzyzanowski wrote:

> w jakich sytuacjach ? narazie jest jeden raport i to niejasny, bo nie
> potrafie go odtworzyć.

Dwa - Likon też zgłaszał ten błąd (na ircu, bo na ircu, ale...)

Jeśli zamierzasz ubić tą pluskwę, mów, czego Ci potrzeba - jakieś
strejsy-ltrejsy-sztrejsy, testkejsów raczej nie potrzeba - wystarczy
file->open.

PS:
Tak jak wspomniałeś na #pld, przebudowałem ten pakiet jeszcze raz, z
nałożonym tym patchem - wiesza gimpa. Więc ja będę się upierał - póki co
bez tego patcha.