gtk+2.spec Revision 1.102 (adamg)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 2 Paź 2003, 18:52:06 CEST

W liście z czw, 02-10-2003, godz. 17:41, wrobell pisze:

> takie kombinacje, imho, dyskryminują tą łatę

ale takie kombinacje nie są potrzebne. Obecnie mam gimpa zbudowanego na
gtk bez tej laty, i gtk z tą łatą, tutaj NIE MA kodu ktory robiłby
niekompatybilnosc binarną.
Jesli cokolwiek moze miec wplyw to to ze fileselector potrafi sie
dostosowac do srodowiska gnome jesli takie wynajdzie, do KDE rowniez....
i tutaj szukal bede problemu.

Z tego co sie orientuje to zdaje sie ze problem wystepil przy KDE ? mylę
się ?

> jeśli przebudowanie gimp-a pomoże, to oznacza, że nasze gtk+ 2.2.x
> przestaje być binarnie kompatybilne, a gtk+2 2.x (nie mylić z 2.2.x)
> właśnie binarnie kompatybilne musi być w całej swej rozciągłości

to jest juz zbyteczna demagogia. :)

--
Marcin Krzyzanowski
WWW : http://krzak.linux.net.pl/