[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

ankry@green.mif.pg.gda.pl ankry w green.mif.pg.gda.pl
Pią, 3 Paź 2003, 00:44:31 CEST

> Nie interesuje mnie rozwój ac, więc zdanie mmazura nie jest w żadnym
> przypadku dla mnie wiążące.

To po co sie wtracasz do dyskusji ktora ciebie _nie interesuje_ ?

  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej