ftp nie działa

Rad rad.ldyskusyjne w wp.pl
Pią, 3 Paź 2003, 07:48:12 CEST

Użytkownik Tomasz Wittner napisał:

>$Subject - 6:47 CEST
>Houston mamy problem - ftp.pld-linux.org przestał działać (przynajmiej
>anonimowy). Distfiles też chyba nie bardzo.
> nmap ftp.pld-linux.org
>[...]
>Port       State       Service
>21/tcp     open        ftp
>
>ncftp ftp.pld-linux.org
>NcFTP 3.0.4 (October 25, 2001) by Mike Gleason (ncftp w ncftp.com).
>Connecting to ftp.pld-linux.org(193.219.28.20)...
>
>i "wisi" ...
>
>WTFIGO???

miałem wczoraj coś podobnego, używając "Mozilli" niby wchodziłem (trwało
to bardzo długo) na serwer ale nie widziałem katalogów ani plików. Z
kolei pod "mc" mogłem przeglądać strukturę katalogów ale były problemy
przy ściąganiu plików. Natomiast "Konqueror" + "kget" działy bez
problemu - ciekawe? Działo się to, jak dobrze pamiętam, wczoraj pomiędzy
ok  22:00 a 00:00 (akurat wtedy korzystałem z ftp'a).

PS. pod "poldkiem" też było w porządku