fortunes-pl: djurban (HEAD)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 3 Paź 2003, 17:50:57 CEST

On Fri, Oct 03, 2003 at 05:35:12PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Ten commit powinien wylądować w głównym pliku fortunek pld. Ku przestrodze.

Nie bardzo rozumiem czemu ma to służyć.

.

.

.

Już wiem! Każda dziewczyna, która przeczyta tą fortunkę, będzie
wiedziała, że nie ma co szukać kandydata na ojca swych dzieci pośród
developerów pld, bo ci nie mają ładnych piersi, tak?

Jako, że developerzy zostaną niezamężni (tudzież nieżonaci), będą mieli
więcej wolnego czasu, który napewno z radością przeznaczą na rozwój PLD.
Sprytnie to sobie obmyśliłeś! Ot mądry łeb. Wiedzieli my, kogo wypchnąć
na erema.

Tylko jest jedno 'ale'. U takich developerów wzrasta ryzyko zachorowania
na SK, co niesie za sobą poważne ryzyko

A może jeszcze dalej - wrzucimy tą fortunkę do /etc/issue ?

[1] Synodrm Kolczka - straszliwa choroba, której objawy wszyscy znamy..