Fwd: ERRORS: gdb.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 5 Paź 2003, 05:42:59 CEST

Dnia nie 5. października 2003 01:05, Mariusz Mazur napisał:

na dokładkę sparc:
http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?idx=6&ok=0&ns=0&cnt=16&off=0&id=bd3ff274a2cc2392df516903737336e1&action=text
i wygląda to chyba paskudnie - miła pobudka
> Any takers?

za gdb-5.3/gdb/alpha-nat.c:
#ifdef __linux__
#include <asm/reg.h>
#include <alpha/ptrace.h> /* [1] */
#else
#include <alpha/coreregs.h>
#endif

ani w glibc-kernel-headers ani w kernel-headers nie widać /usr/include/alpha -
ptrace.h jest za to w: /usr/inlude/asm, /usr/include/linux, lub
/usr/include/sys z glibc-devel (pakiety alfy).
Z mojego śledzenia węża (ścieżek podanych w includach) wynika, że: [1]
s/alpha/linux/ - ale ja się nie znam i nie mam alphy pod biurkiem ;-)

PS. Chyba nie ma aktualnych buildlogów z /ac/ppc
PS1.
gdb/config/i386/nm-i386sco4.h:/* SCO, in its wisdom, does not provide
 <sys/ptrace.h>.  infptrace.c
;-)

pozdrawiam,

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.