kernel 2.4.22-1

Pawel Boguszewski pawelb w rypka.eu.org
Nie, 5 Paź 2003, 13:01:02 CEST

Dnia sobota 04 październik 2003 22:42, pbern w pbern.biz napisał:
> z mojej strony moge dodac ze hostap w tej formie jest jedna wielka
> porazka, gdyz w naszym jajku jest wrecz zabytkowa wersja... (przestazala
> tylko o rok) gdyby ktos z developerow jajka sie tym zajol bylbym
> zobowiazany...

Z tego co widze to rzeczywiscie w kernel.spec jest wersja 0.0.2 hostap (imho
wystarczy podbic numerek w kernel.spec), za to  hostap.spec zawiera najnowsza
wersje (0.0.4) . Tylko ze hostap.spec generuje pakiet kernel-hostap ktory
zawiera moduly do kernela, ktore sa już w paczce kernel-2.4.xx. Czy nie
lepiej byloby zrezygnowac z obslugi hostap w podstawowej paczce kernela?

--
Pozdrowienia
Pawel Boguszewski