AC - kilka pytań.

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 5 Paź 2003, 15:28:55 CEST

Trochę nieoświecony jestem więc pytam..

1. W jakim to jest stanie? Początkowa faza puszczania pakietów na buildery?

2. Kto się tym opiekuje?

3. Ma toto jakąś zgodność z nest? Chodzi mi o to, czy mogę sobie teraz po
prostu zamienić w poldku źródła z nest na ac?

4. Są jakieś odgórne założenia? Np. co do takich rzeczy jak hm.. gcc/glibc..
na neście ląduje chyba po prostu najnowsza wersja, a w Ac ?

5. Warto już z tego korzystać? Póki co mam nesta na desktopie i pracuję nad
systemem na serwer, na którym jest Ra obecnie.. zależy mi tam na postfix2,
apache2 etc. etc.. więc korzystam z nesta..

6. Kiedy więcej pakietów?

7. Są jakieś zasadnicze różnice miedzy ac i nestem? Chodzi mi o to, czy to
jest tak, że na nest pakiet leci "bo ma wyższy numerek niż obecny && use at
your own risk" a na ac jakoś no.. (bez obrazy) "poważniejsze podejście do
sprawy" ;)

Ee, to wszystko co mi aktualnie przychodzi do głowy.. jakby ktoś się
pofatygował i odpowiedział... ;-)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - Kubuś Hug Machine.
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl