USB w rc.scripts

Pon, 6 Paź 2003, 10:52:45 CEST

On Monday 06 of October 2003 10:33, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> I wychodzi ze jest podwojnie montowany, "noauto" chyba wystarczy.
Na trunk rc-scripts jest to tak:

               if ! grep -qE "(usbdevfs|usbfs)" /etc/mtab && [ ! -f
/proc/bus/usb/devices ]; then
                        run_cmd "Mounting USB filesystem" mount /proc/bus/usb
                fi

z tym, że właściwie to samo ! -f /proc... wystarczyło by.

W Ra to jest broken.
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux