SPECS: c_cpp_reference.spec (NEW)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 6 Paź 2003, 20:15:10 CEST

Dnia pon 6. października 2003 11:21, Jakub Bogusz napisał:

> Jak się ma ten spec do kdevelop-c_c++_ref.spec?
>
> Może należałoby z obu zrobić kdevelop-c_cpp_reference?

Pewnie tak - tylko że proponujesz nową nazwę dla obydwu (co stwarza dodatkowy
problem ;-) ). Nie może zostać kdevelop-c_c++_ref.spec?

> (c_cpp_reference z oryginalnej nazwy archiwum, kdevelop na początku bo
> to dokumentacja przystosowana do kdevelopa i spakietowana tylko dla niego)

Przyznaję się bez bicia - popełniłem niezamierzony plagiat. Zauważyłem to
dopiero po jakimś czasie, po zrobieniu c_cpp_reference.spec, grepując
wszystkie spece (i siedziałaem cicho ;-) ). Jeżeli moje "usprawnienia" dot.
tej części dokumentacji kdevelopa, t.j. otwieranie się plików z przykładami
jako stron html w oknie kdevelopa znajdzie uznanie "szanownego towarzystwa",
to postaram się to przenieść do
kdevelop-c_c++_ref.spec/kdevelop-c_cpp_reference.spec  - czekam na opinię (co
do nazwy speca i jego zawartości).

podrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.