SOURCES: eagle.init (NEW)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 6 Paź 2003, 20:25:39 CEST

Dnia pon 6. października 2003 09:25, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Świetnie, a teraz to wywal (a przynajmniej nie dorzucaj do speca).

OK. Ale zamiast złośliwej uwagi prosiłbym o konstruktywną krytykę, bo nie
wiem, o co Ci chodzi. To co zrobiłem, wynika z faktu, iż znudziło mnie ciągłe
wpisywanie sudo startadsl po każdym włączeniu komputera. Uwierz mi, że gdybym
nie widział potrzeby istnienia tego, to bym tego nie zrobił.
Wiem, że podobną funkcjonalność można uzyskać przez
adsl:2345:respawn:/usr/sbin/adsl.inittab w inittab. Ale to pociąga za sobą
korzystanie z hotpluga, który powoduje u mnie problemy. A z tego, co
zauważyłem, hotplug jest niepotrzebny do tego (przynajmiej na 2.4.20-8, z
2.4.21-1.6 już są jakieś problemy)

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.