SOURCES: eagle.init (NEW)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 6 Paź 2003, 20:55:56 CEST

Dnia pon 6. października 2003 20:34, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Zrób odpowiednią łatkę na rc-scripts startującą interfejsy ifcfg-xyz dla

To ja już wolę usunąć ;-). I trzeba było od razu tak napisać.

> owego drivera. Tam jest zrobiony cały stuff dla pppoe ale nie w wersji usb
> (eagle) - powinno być prosto (dorzucenie tylko adictla).

Nie nic obiecuję, ale przyjrzę się. U mnie w domu zostaje, jak jest, ale ze
speca wyrzucam to. Samo to, że w startadsl są wpisane na sztywno ipki ...
maiłem to zmienić, ale rzeczywiście byłoby to dublowanie funkcji rc-scriptów.

pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.