mysql4 w updatach general w ra

Wto, 7 Paź 2003, 00:42:34 CEST

W ra updates wylądował mysql 4 (co było tu odtrąbiane podobno) ale szczerze
mówiąc nie rzuciło mi się w oczy, że pakiety będą nazywały się mysql-xyz, a
nie mysql4-xyz.

Wydaje mi się, że tego typu zmiany od tak dla zmieniania są bez sensu.
Stabilna linia dystrybucji do czegoś zobowiązuje chyba?

Co innego 1.1 czy istotne kwestie security. Zmiany dla zmian są jednak pomyłką
w aktualizacjach dla stabilnej wersji dystrybucji i osobiście jestem za
wyrzuceniem tych aktualizacji z general dla 1.0. Niech sobie leżą w 1.1.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux