mysql4 w updatach general w ra

Wto, 7 Paź 2003, 01:51:17 CEST

On Tuesday 07 of October 2003 01:29, Paweł Gołaszewski wrote:

> Leży w tym katalogu... i jest polinkowane.
Niech więc nie będzie polinkowane w ra/updates/general - teraz już jaśniej?

> ale nikt nigdy nie będzie ci wspierał rzeczy, które sam kompilowałeś.
Wystarczy, że będzie mi wspierał mysqla3 z Ra (w tym updaty security i general
nie kolidujące z mysqlem z Ra).

> jak będzie dziura to się wtedy będziemy zastanawiali. Zobaczymy za ile
> czasu to będzie.
Prowizorka zawsze najlepsza, myślenie zostawmy innym, tak...

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux