SOURCES: eagle.init (NEW)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 7 Paź 2003, 04:02:16 CEST

Dnia pon 6. października 2003 21:54, Witold Krecicki napisał:
> Dnia pon 6. października 2003 20:55, Tomasz Wittner napisał:
> <cut>
[...]
> I to wszystko, i to dziala :) (tak, wiem ze brzydko ale to dziwny modem)
Chyba podobny problem co z eagle.init jest z noip.spec . Jak Ktoś(TM) chciałby
się zająć integracją startowania tego razem z interfejsem, na którym ma to
pracować ... (ja się na tym nie znam i nie będę pisać kolejnego initscripta
dla Attic ;-) ).
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.