via-rhine i kernel 2.4.22

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 7 Paź 2003, 14:50:34 CEST

Dnia Tue, 07 Oct 2003 13:34:32 +0200
Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl> napisał(a):

Witam,

> Sieciowka wbudowana na plycie Epox-8k9ai (vt-6103) i na epia-m 9000 (tez
> vt-6103).

00:08.0 Ethernet controller: VIA Technologies, Inc. VT6102 [Rhine-II] (rev 43)

lspci pokazuje mi takie cos, to jest jakis dlink z tego co pamietam (530costam)

Uptime 35 dni na kilku maszynach. Nie widze zadnych bledow.

> A tu jest maly watek na ten temat:
> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0307.3/1188.html

Mialem swego czasu problemy z tymi kartami gdy byly wpiete do hubow 10Mbps.... masakra... nie udalo mi sie znalezc rozwiazania... ale nigdy przy switchach 100Mbps

A i tak najlepiej mi chodza rtl8139 za 20PLN :) intele mi sypia bledami do logow, dlinki swego czasu a rtl'e nigdy :) roznicy w obiazeniach maszyn/routerow przy duzych transferach nigdy nie zauwazylem... wiec po co przeplacac? ;)

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic
--
KEI Provider