Dwa błędy w php

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 7 Paź 2003, 19:27:52 CEST

On Mon, Oct 06, 2003 at 02:00:39PM +0200, Rafał Dziedzic wrote:
> Hm... jaka masz wersje:
>
> PHP
> Sablotron
> Expat
> Zlib
>
> Ja tych 3 pakietow nie mam w najnowszych wersjach... wiec cos czuje ze
> to to ale chcialbym sie upewnic.

[19:08:57] [5] [adamg w ankh ~] $ rpm -q php sablotron expat zlib
php-4.3.4-0.RC1
sablotron-0.97-1
expat-1.95.6-4
zlib-1.1.4-7
[19:14:53] [5] [adamg w ankh ~] $

> Fatal error: Call to undefined function: xslt_set_encoding() in
> /home/users/default/public_html/index.php on line 7
>
> I tylko dla tej jednej funkcji.

Hm, u mnie działa...

> Tak, masz zaladowane php-zlib???

O moja głupia... zgadza się, nie działa.

Przeglądałem bugs.php.net pod tym kątem i były podobne zgłoszenia, ale
niby zostało to poprawione w 4.3.4RC1. Jak widać nie...