Jak prawidłowo spaczkować /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip/gswrapper ?

Wto, 7 Paź 2003, 23:26:12 CEST

On Tuesday 07 October 2003 20:23, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> http://linuxprinting.org/cups-doc.html
> http://linuxprinting.org/download.cgi?filename=foomatic-rip&show=0

To i upgrajed hpijs do 1.5 pomogło i drukarka zaczęła działać.
Dzięki !

Teraz pytanie jak ów plik (wraz z foomatic-gswrapper) powinien być spaczkowany
?

Z tego co jest na razie to tak:
%{_bindir}/foomatic-gswrapper jest częścią foomatic.spec
%{_bindir}/foomatic-rip zostaje (jest cześcią ale nie jest paczkowany) z
hpijs.spec

Plik te są dostępne z strony CUPS gdzie sugerowane jest:
n -s /usr/bin/foomatic-rip /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip
oraz dostępne w wersji źródłowej oba pliki.

Przykryć w pakietach wersjami ze strony czy pozostawić oryginały ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright