SPECS: kdevelop-c_c++_ref.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 8 Paź 2003, 06:01:23 CEST

Dnia śro 8. października 2003 04:48, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Przesun RA-brancha i podbij rel. na HEAD.
Ok, zrobię, jak piszesz ale nie od razu - muszę skończyć - powalczyć z regexp
perla i sprawdzić, bo część "linków" jest "martwa". Myślałem, że to wina
tego, że schrzaniłem zamianę linków po przerobieniu przykładów w C i C++ na
html, żeby otwierały się jako strony w okienku kdevelopa, a nie w np. KWrite
- trochę schrzaniłem, bo sufixy przykładów są nie tylko .c i .cc, ale i .ccp
.CC, są też przykłady w z .asm ..., a strony html mają nie tylko sufiksy
.html ale i .htm . To poprawiam, ale część odnośników i tak zostanie
"martwa", bo nie ma ich po prostu w tarbalu - ile ja przez to wszystko czasu
straciłem!

Będzie to też noarch - wywalę configure, auto*, bo i tak wszystko ląduje w
_jednym_ katalogu, który i tak trzeba ustawić "ręcznie" i efekt jest ten sam,
a oszczędza kupę czasu przy budowaniu (zostanie on i tak pożarty na
"htmlizację" przykładów przez code2html):

%define _destinationdir %{_docdir}/kde/HTML/en/kdevelop
%build
%install
rm -rf $RPM_BUILD_ROOT
install -d $RPM_BUILD_ROOT%{_destinationdir}/
find $RPM_BUILD_DIR/c_cpp_reference-%{version}/reference -name "Makefile.*" \
    | xargs rm -f
cp -Rf $RPM_BUILD_DIR/c_cpp_reference-%{version}/reference \
        $RPM_BUILD_ROOT%{_destinationdir}/

to "działa", jest noarch - pozostaje "tylko" "htmlizacja" przykładów. (wiem,
że wszystko o czym piszę jest niejasne, ale jak będzie gotowy spec to się
wyjaśni :-) )

podrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.