zawirowanie z instalacja via cvs...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 8 Paź 2003, 18:02:41 CEST

mam jeszcze jeden problem. chcialbym aby paczki, ktore buduje mi rpm
byly optymalizowane pod pentium3 i mialy nazwe *.pentium3.rpm
zrobilem wiec tak:
********* .rpmmacros ********
%_arch      pentium3
%rpmcflags  -O2 -march=pentium3 -fomit-frame-pointer -pipe
            -DNDEBUG -DG_DISABLE_ASSERT
i sukces polowiczny. flagi do kompilatora sa przekazywane prawidlowo,
ale paczki maja w nazwie i686. chyba cos zle ustawilem :(
w /usr/lib/rpmrc*macros widze wpisy dla athlona, a dla pentium3,4 brak :|

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.