Gentoo versus PLD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 9 Paź 2003, 09:42:44 CEST

W liście z śro, 08-10-2003, godz. 23:48, Michał Margula pisze:
> Hej!
>
> 	Piszę ten list tak trochę na podpuchę, tzn. nie wiem czy cokolwiek on da, ale
> może pozwoli przemyśleć kilka spraw. Od razu nadmieniam, że nie ma to być w
> żaden sposób atak na PLD czy jakichś developerów, ot chłodne wnioski.
>
> Ostatnio pokusiłem się o instalację gentoo i bardzo mile zostałem zaskoczony.
> Do tego stopnia, że zastanawiam się czy na swoim desktopie nie zamienić PLD
> na gentoo. Oto co jest lepiej zrobione niż w PLD (o tym co gorzej nie będe
> pisał, bo nie o to chodzi):

> [...]

I wlasnie takie cos potrzebne jest przy robieniu AC.
Nie jest wazne co jest w PLD , wazniejsze czego nie ma i co by sie
przydalo. Pewnie ze fajnie miec k3b, ale po co ja uzywam xterma +
cdrecorda lub cdrdao i jest ok. Ale to nie prawda.

Tak naprawde pld-users to nie to o co mi by chodzilo.
Ludziki powinny pisac, a trego nie ma a ja bym chial. Takie rzeczy
pojawiaja sie strasznie zadko.

Ja osobiscie nie wiem co mozna dodac do dystrybucji dopuki mi sie czego
nie zachce i nie znajde tego o ile ktos tego nie zrobil. Na codzien
uzywam 10 rzeczy i to mi wystarcza. Dla mnie PLD jest super na stacje bo
ma gnome, galeona, evolution i vi. Ale to nie jest odpowiedz.

Ten list tak naprawde moze duzo wniesc. Jest wiele uzytkownikow ktorzy
potrzebuja roznych rzeczy a potem okazuje sie ze PLD jest be bo nie ma,
a Aurox jest lepszy.

Jedyna co mi sie podoba to metapakiety. Juz kiedys sie nad tym
zastanawialem. I to nie jest takie trodne do wykonania.

poldek -Uvh gnome a ten ma Req wszystko wlacznie z grip'em i
<zart>gtkfish</zart>.

Tak naprawde tego nam potrzeba.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>