Gentoo versus PLD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:22:05 CEST

W liście z czw, 09-10-2003, godz. 10:00, Paweł Gołaszewski pisze:

> Wiesz.. dla luserów Aurox jest piękny, bo ma kolorowy instalator :P

A PLD jest lepsze bo ma sie kolege ktory na tym sie zna.

> metapakiet jako pakiet rpm-a? nie.

Tylko wytlumacz czlowiekowi co ma zrobic zeby miec gnome bo mu sie kde
znudzilo ?

poldek -e kde; poldek -i gnome

> Nie wydaje mi się.
> Ja bym to widział jako dodatek do poldka. Jakieś poldek-meta. Wchodzisz do
> poldka i instalujesz `install --meta kde`

czemu nie.
ja mam
# poldek -i --pset ~/.poldek/tiwek

Se kiedys zrobilem,
Jak w ac bedzie juz wszystko co MI potrzeba (aflinta, please) to moge
przygotowac liste dla gnome, sie doda do instalatora jako meta :)

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>