Gentoo versus PLD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:12:27 CEST

On Thu, 9 Oct 2003, Michał Margula wrote:

> Z jakiego względu nowsze sterowniki miałyby nie działać na starszym sprzęcie?

Bo nowsze sterowniki uzywaja nowszego sprzetu, ktory posiada pewne funkcje
nie istniejace w starszych wersjach ???

> A może po prostu chodzi mi o to co jest na FTP? Z zestawem pakietów z ra nie
> skompiluje workrave, a k3b w ogóle odmawia kompilacji.

> Napisałem już wyżej, ale dla przypomnienia - k3b, workrave, kmplayer,
> sterowniki dla radeona z 3d, pcmcia-cs z osobnego pakietu a nie kernela,
> modules.d, metapakiety.

Faktycznie nie umiesz szukac ...
pcimcia-cs jest z osobnego pakietu ...
sterowniki radeona sa binarkami [o ile mowa o tych samuch]
metapakiety sa OKDR ... [ nie kazdy ma dysk 120GB ... ]

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}