Gentoo versus PLD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 9 Paź 2003, 11:06:49 CEST

On Thu, 9 Oct 2003, Michał Margula wrote:

> Co spaprał? W PLD pcmcia-cs NIGDY, ale to NIGDY nie było modułów w pcmcia-cs.
> Ja próbowałem to zrobić, ale tego nie skończyłem.

Ooo dziwne ...

[...]

Aaaa, juz mam.
Oczywiscie, ze BYLY !!
na starym repo w branczu LINUX_2_4, przez jakis czas, ale potem ktos uznal,
ze te z HEAD sa lepsze i wywalil..
Ale ja na jednej maszynce jeszcze je mam .

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}