Gentoo versus PLD

Czw, 9 Paź 2003, 17:45:46 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> To przeważnie tylko tak wygląda, bo napuszczam rzeczy, zbudują mi się
> wszędzie, a później czekam dwa dni, aż sparc nadgoni (zwłaszcza, że ostatnio
> zostało na ra puszczone całe kde).

I jeszcze pewnie pojdzie cale co najmniej raz.

Jak masz pilne potrzeby, to sobie prze-nice'uj na wyzszy priorytet.
Ja sie nie obraze, jak poczekam dzien dluzej.

BTW: Robia mi nadzieje na wlasna maszynke na builder sparc. Troche slabsza
     on undefine'owej, ale mysle, ze sie nada. Nie masz czegos jeszcze na
     oku ?

  phone (48)(58) 347 14 61