iproute2.spec

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 10 Paź 2003, 20:44:24 CEST

On Fri, 10 Oct 2003 pbern w pbern.biz wrote:

> to dodam ze uzywam tc i htb do ograniczania ruchu...
>
> jestem w dosc duzej desperacji.. wiec czego nie zaproponujesz to
> sprawdze.. nawet zaryzykuje ustawienie tam 2.6... o ile bedzie komplet
> iptables + iproute + kernel :)

iptables jest 1.2.9rc1 , kernel jest 2.6.0-test7,
jedyny problem to iproute ... ale obawiam sie, ze niezbedny bedzie jakis
zamiennik dla tego, zbyt wiele zmian i kodu do przepisania ..

				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}