Gentoo versus PLD

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 10 Paź 2003, 04:09:59 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 09 of
October 2003 12:06, Michał Margula typed:

> U mnie radeon 9000, więc chyba Twoja sytuacja nijak ma się do mojej :).
> Radeon 9000 z 3d obsługuje tylko gatos, najnowsze XFree86 i sterowniki
> ati. Jedynie sterowniki ati są stabilne.

Mam wrażenie, że brzydko trolujesz. Sam mam Radeona 9000 i działa bez
najmniejszych problemów na DRI. Binarek Ati nawet nie próbowałem (choć
zamierzam). Polecam archiwum pcol.sprzet.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery