[ra] Problemy z aktualizacją pakietów w KDE ( Było: Gentoo versus PLD)

Pią, 10 Paź 2003, 11:43:26 CEST

On Friday 10 of October 2003 11:31, Daniel Mróz wrote:

> Dodatkowo:
> 6. instalacja kdelibs wysypuje sie na braku konqueror-3.1.1a-9 oraz
> kdebase-common-filemenagement-3.1.1a-9
> Oba pakiety trzeba najpierw zainstalowac recznie.

To już bylo.
Określone jako błąd poldka.
Wogóle to wszystkie te błędy wyglądają na 'z jednej parafii'.

Ja dla przeciwwagi dodatam że Konqueror lepiej renderuje niektóre pokręcone
strony (aczkolwiek JS na stronie ery jeszcze nie zwalczył) oraz, poprawiony
jest błąd oglądania plików PS.

--
Mateusz Korniak